menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Styl życia > Fotografia
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Fotografia Forum poświęcone fotografowaniu - zamieszczamy wyłącznie AUTORSKIE (wykonane przez siebie lub bliskie osoby, nie ściągnięte z netu) zdjęcia. Dyskusje na temat szeroko pojętej fotografii, technik fotografowania, sprzętu etc.

Zamknięty Temat
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 09-02-2007, 21:35
Sunshine's Avatar
Sunshine Sunshine jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Miasto: Krakow
Posty: 2 041
Domyślnie Fotografowanie


Bardzo lubię fotografować oczywiście zupełnie amatorsko.Jesli chodzi o tematy to najogólniej mówiąc przyroda,wszystkie jej aspekty.Nie mam zbyt wiele doświadczenia bo robię to stosunkowo od niedawna,odkąd mam w miarę dobry aparat.
Jest to mało skomplikowana cyfrówka która daje mi możliwość szybkiego przerzucenia zdjęć na komputer a potem podzielenia się nimi z tymi którzy chcą je oglądać.Chętnie podzieliłabym się swoimi doświadczeniami jak również obejrzała zdjęcia innych fotoamatorów.
  #2  
Nieprzeczytane 09-02-2007, 22:15
Sunshine's Avatar
Sunshine Sunshine jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Sep 2006
Miasto: Krakow
Posty: 2 041
Domyślnie Fotografowanie

Dopiero teraz znalazłam gifa do mojego wątku
  #3  
Nieprzeczytane 09-02-2007, 22:21
jolita's Avatar
jolita jolita jest offline
odeszła...
 
Zarejestrowany: Nov 2006
Miasto: sopot
Posty: 27 028
Domyślnie dla Sunshine

Promyczku.Zajrzyj do swojego "profilu".Pozdrawiam.10senior.gif
__________________

obrazki oraz większość tekstów w moich post-ach pochodzi z ogólnodostępnych w net-cie.
  #4  
Nieprzeczytane 10-02-2007, 14:30
araukaria's Avatar
araukaria araukaria jest offline
Zagląda prawie codziennie
 
Zarejestrowany: Oct 2006
Miasto: Trójmiasto
Posty: 435
Strzałka

Cytat:
Napisał Sunshine