menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > Różności
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Różności ... czyli tematy, które "nie pasują" gdzie indziej

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 17-08-2020, 14:10
willow154 willow154 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Aug 2020
Posty: 16
Domyślnie Marketing


Co sądzicie na temat marketing szeptany kraków ? Uważacie,że to dobry pomysł na wypromowanie firmy ?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 02-01-2021, 18:16
KarinaMa KarinaMa jest offline
Zagląda prawie codziennie
 
Zarejestrowany: Mar 2020
Miasto: WPIS SPONSOROWANY
Posty: 275
Domyślnie

Oczywiście, że tak. Przecież dzisiaj bez dobrego marketingu będzie Wam naprawdę trudno poradzić sobie z poprawą widoczności Waszej firmy. Najlepiej sprawdźcie, co do zaoferowania Wam ma agencja MGroup Łódź i sami zdecydujcie, dlaczego warto z nimi podjąć współpracę.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 14-05-2021, 18:28
seniorita18 seniorita18 jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: Oct 2018
Posty: 619
Domyślnie

Kiedy zależy nam faktycznie na sprawdzonych działaniach reklamowanych to ja jestem zdania, że na pewno powinniśmy co nieco na ich temat wiedzieć. Jak czytałam niedawno na stronie https://push-ad.com/czym-sa-powiadomienia-push/ to ja już dokładnie teraz wiem czym są powiadomienia push.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Nieprzeczytane 18-05-2021, 09:06
dukas29 dukas29 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: May 2021
Miasto: Lublin
Posty: 2
Domyślnie

Jeśli potrzebujesz przykładu marketingu wysokiej jakości, wejdź na stronę https://online-kasyno-opinie.pl/auto...gier-online/.: П
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Nieprzeczytane 29-05-2021, 13:42
adinka adinka jest offline
Czasem zajrzy
 
Zarejestrowany: Feb 2020
Posty: 105
Domyślnie

Nie ma jednego dobrego wzoru na reklamę, tak jak i nie ma tylko jednego dobrego sposobu prowadzenia biznesu. Są naprawdę różne. Jeden skorzysta z kogoś takiego jak e - commerce https://performance-marketing.biz.pl...merce-manager/, a drugi stwierdzi,że mu to nie jest potrzebne. I oboje mogą mieć racje bo prowadzą dwa różne biznesy i inaczej do tego podchodzą. Każdemu jednak życzę powodzenia.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #6  
Nieprzeczytane 21-07-2021, 09:40
dukas29 dukas29 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: May 2021
Miasto: Lublin
Posty: 2
Domyślnie

W globalnym biznesie dokonuje się cicha rewolucja, ponieważ firmy zaczynają gruntownie przemyśleć swoje podejście do marketingu i sprzedaży. Firmy, które doskonalą swoje umiejętności w zakresie marketingu i sprzedaży (np. https://legalne-kasyna-online.pl/ ) rosną znacznie szybciej niż rynek. Często dyrektorzy generalni postrzegają koszty marketingu jako nieunikniony wydatek i nie widzą w tych działaniach szansy na znaczne zwiększenie sprzedaży. Niemniej jednak, nasze badania pokazują, że zwrot z inwestycji w starannie dobrane umiejętności marketingowe i sprzedażowe może być 5-10 razy większy niż w przypadku inwestycji w "aktywa materialne", takie jak zakup, modernizacja czy naprawa wyposażenia fabryki. Oczywiście nie zawsze jest to możliwe: tak wysokie wyniki są realne tylko wtedy, gdy firma inwestuje w umiejętności związane z konkretnymi możliwościami rozwoju biznesu i zwiększenia zysków.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #7  
Nieprzeczytane 23-08-2021, 14:26
Klara123 Klara123 jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: May 2021
Miasto: Polska
Posty: 151
Domyślnie

Od jakiegoś czasu zacząłem współpracować z https://push-ad.com/blog/co-automaty...go-marketingu/ i jestem bardzo zadowolony z efektów ich pracy. W przypadku mojego biznesu staram się szukać rozwiązań, które pomogą mi w rozwoju i sprzedaży. Co sądzicie?
Odpowiedź z Cytowaniem
  #8  
Nieprzeczytane 09-12-2021, 12:01
seniorita18 seniorita18 jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: Oct 2018
Posty: 619
Domyślnie

Akurat jeśli jeszcze jesteśmy na etapie marketingu to wydaje mi się, że całkiem sporo osób także planuje takie działania w social mediach. Właśnie dlatego chciałabym zaprosić każdego do przeczytania tekstu ze strony https://www.studioidea.com.pl/3-najc...ocial-mediach/ aby wiedzieć jakie de facto błędy są przy tych działaniach najczęściej popełniane.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #9  
Nieprzeczytane 14-04-2023, 12:43
Hubek Hubek jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: Sep 2022
Miasto: Warszawa
Posty: 72
Domyślnie

Należy skutecznie zadbać o działania marketingowe, należy to wszystko odpowiednio zorganizować i przygotować pod względem prowadzonego biznesu, budżetu i oczywiście doboru grupy docelowej. Dlatego koniecznie skontaktuj się w tym zakresie ze specjalistami o dobrych opiniach w branży. Przykładem może być tutaj agencja DigitalHill https://digitalhill.pl/uslugi/pozycj...internetowych/ którzy na przykład pomogą Wam w zakresie wypozycjonowania Waszego sklepu internetowego na kluczowych frazach, abyście pojawiali się coraz wyżej w przeglądarce internetowej.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #10  
Nieprzeczytane 10-04-2024, 12:50
JedrzejG JedrzejG jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Feb 2021
Miasto: Szczecin
Posty: 8
Domyślnie

Marketing szeptany może być dobrym wyborem w wielu przypadkach. Jest to subtelna forma promocji, opierająca się na przekazywaniu informacji o produkcie lub usłudze przez osoby trzecie, takie jak influencerzy, znajomi czy recenzenci. Działa na zasadzie rekomendacji, co może budować zaufanie i zainteresowanie potencjalnych klientów. Ponadto, marketing szeptany często jest bardziej autentyczny i personalny, co może przyciągać uwagę odbiorców w sposób naturalny. Jednakże, aby osiągnąć sukces w tej strategii, konieczne jest odpowiednie dopasowanie do grupy docelowej oraz dbałość o wiarygodność przekazujących informacje osób. Warto także pamiętać, że marketing szeptany może być czasochłonny i wymagać stałej monitorowania. W rezultacie, mimo potencjalnych korzyści, nie zawsze jest to najlepszy wybór dla każdej marki czy produktu.
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

 



Podobne wątki
Wątek Autor wątku Senior Cafe Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
marketing w internecie roslinka123 Różności 16 09-03-2023 11:39
Marketing internetowy Frydolin Różności 10 03-03-2023 14:01
Marketing sensoryczny, czyli jak sklepy naciągają nas na większe zakupy - komentarze 45.63.19.xxx Ogólny 6 22-12-2021 13:49

Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:11.

 
Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.