TIM Call Center
04-09-2008, 13:32
Firma TIM Call Center zajmuje się szeroko rozumianą działalnością Call/Contact Center, a w szczególności tworzeniem dedykowanych centrów obsługi klienta.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny
WYMAGANIA
• Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
• Dobra dykcja
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
ZADANIA
W zależności od realizowanego projektu: przeprowadzanie ankiet, umawianie spotkań handlowych, telemarketing, obsługa infolinii, zapraszanie na konferencje, szkolenia.
OFERUJEMY
• System szkoleń wewnętrznych, także komputerowych
• Pracę w przyjaznej atmosferze
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: praca@timcallcenter.com z podaniem nr ref. S/KS w tytule wiadomości lub telefon pod numer 22 20 333 11.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
Konsultant Telefoniczny
WYMAGANIA
• Łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność
• Dobra dykcja
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
ZADANIA
W zależności od realizowanego projektu: przeprowadzanie ankiet, umawianie spotkań handlowych, telemarketing, obsługa infolinii, zapraszanie na konferencje, szkolenia.
OFERUJEMY
• System szkoleń wewnętrznych, także komputerowych
• Pracę w przyjaznej atmosferze
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres: praca@timcallcenter.com z podaniem nr ref. S/KS w tytule wiadomości lub telefon pod numer 22 20 333 11.