Wyświetl Pojedyńczy Post
  #1  
Nieprzeczytane 03-02-2008, 23:35
admin's Avatar
admin admin jest offline
Administrator
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Miasto: ..
Posty: 1 882
Domyślnie Posty, profile, informacje


Szanowni Państwo.

W związku z otrzymaniem w ciągu ostatniej doby maili/odezw na forum/prywatnych wiadomości etc. w których prosicie Państwo o:

- usuwanie profilu
- przywrócenie profilu bądź jego części
- usunięcie postów
- przywrócenie postów
- usunięcie profilu w imieniu innej osoby
- przywrócenie profilu innej osoby
- podanie danych osobowych innego użytkownika

Informuję:
1. Administracja/moderatorzy usuwają WYŁĄCZNIE posty niezgodne z prawem i regulaminem. Osoby piszące na forum powinny zdawać sobie sprawę z tego że jego posty będą dostępne publicznie. Jeśli jakies treści nie powinny być dostepne, każdy piszący może w przeciągu kilkudziesięciu godzin od napisania wyedytować swoje posty, tak by te treści usunąć lub też użyć funkcji "usuń post".

2. Użytkownik podaje swoje dane osobowe wyłącznie dobrowolnie i sam decyduje komu i w jaki sposób je udostepnia (dane w profilu, podpis, stopka etc.). Każdy użytkownik może samodzielnie usunąć wszelkie treści (w tym oczywiście dane osobowe) z własnego profilu, może też skorzystać z szerokiego wachlarza opcji ustawień oraz dostępności konkretnych treści w swoim profilu, na przykład tak żeby pozostawić do informacji publicznej wyłącznie swój login i skasować wszelkie możliwości kontaktu z nim przez innych użytkowników. Na prośbę użytkownika zawsze zmieniamy jego login na nie zawierający identyfikujących go danych (na przykład nazwiska czy miejsca pracy). Nie praktykujemy natomiast "całościowowego" usuwania założonych kont, nie przewiduje takiej sytuacji także regulamin Klub Senior Cafe, z którym każdy z zarejestrowanych użytkowników musiał się zapoznać.

Usuwane fizycznie są wyłącznie zmultiplikowane konta osób, które założyły je w celu dyskusji z samym sobą. W takim przypadku dodatkowym działaniem jest informacja o naruszeniu regulaminu / prawa zgłoszona do abuse operatora internetowego i firmy-właściciela domeny w której użytkownik ma swój adres e-mail.

3. Administracja ani moderatorzy nie pośredniczą w przekazywaniu informacji ani też nie podają żadnych danych (w tym adresów e-mail) użytkowników innym użytkownikom. Do komunikacji slużą prywatne wiadomości, możliwość wysłąnia e-maila przez formularz w profilu, kometarz w profilu - oczywiście jeśli adresat nie wyłączy u siebie tych możliwości. W takim przypadku sugeruję uszanować wolę osoby, która nie chce otrzymywać prywatnej korespondencji.

Podobne zasady panują na większości forów dyskusyjnych, przyjęcie innych w szybkim tempie doprowadziłoby bowiem do ogólnego chaosu (pocięte wątki, cytaty z nieistniejących postów etc) i zniszczenia forum jako całości - nie mówiąc już o bałaganie związanym z powrotami osób, których życzenie w zakresie usunięcia konta zostało spełnione.

Przypomnę, że nie wymagamy od użytkowników ani wpisywania danych osobowych, ani uzupełniania własnych profili w jakikolwiek sposób ani pisania na forum - są to czynności całkowicie dobrowolne a co za tym idzie to użytkownicy biorą na siebie odpowiedzialność za treści publikowane przez siebie w każdej ogólnie dostępnej części Klub Senior Cafe. Jakakolwiek ingerencja administracji w zgodne z regulaminem posty byłaby nieuprawnioną ingerencją w życie Forum.

Dlatego sugeruję po raz kolejny by jedyną reakcją na obrażanie czy niezgodne z regulaminem zachowanie było zgłaszanie postów zawierających takie treści w sposób opisany tutaj: http://www.klub.senior.pl/informacje...szac-1891.html