|
Różności ... czyli tematy, które "nie pasują" gdzie indziej |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek |
|
Różności ... czyli tematy, które "nie pasują" gdzie indziej |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek |
#1
|
|||
|
|||
reklamacja towaru
Witajcie
mam pewien problem. Robiłam remont kuchni i zamawiałam meble z dowozem do domu. Okazało się, że jedna szafka ma porysowane drzwiczki więc postanowiłam je zareklamować. Przez telefon powiedziano mi, że muszę przywieźć je do sklepu, a ja nie jestem zmotoryzowana, a dwa, to sklep dowiózł meble do mnie więc wadliwe też powinni odebrać, tak mi poradziła znajoma. Tak samo piszą w artykule na http://ek.pl/artykul/1942/reklamuj-t...godny-z-umowa/ Czy ktoś z Was miał taką sytuację? Jak to rzeczywiście działa? Z góry dziękuję za pomoc, bo nie mogę na tą rysę normalnie patrzeć... |
#2
|
|||
|
|||
Rację masz Ty, mówisz być stanowcza. Postrasz w razie czego UOKiKiem
|
#3
|
|||
|
|||
Szafka została porysowana zanim dotarła do Twojego domu, więc śmiało można składać reklamację. Trzeba walczyć o swoje prawa, bo potem przeróżne instytucje i firmy uważają, że mogą robić co im się żywnie podoba.
|
#4
|
|||
|
|||
Dokładnie tak. Wedle praw konsumenckich powinni wymienić Ci wadliwy towar na ich koszt czyli albo wysłać kuriera który odbierze uszkodzony element, albo po to przyjechać i wymieni na miejscu element czy też go później nadać ponownie do Ciebie. Powodzenia!
|
#5
|
|||
|
|||
zgadzam się z przedmówcami. Jeśli uszkodzenie towaru nastąpiło przed dostarczeniem towaru do Ciebie sklep powinien Ci tą uszkodzoną część wymienić. Skontaktuj się może w lokalnym rzecznikiem praw konsumenta może on doradzi co najlepiej zrobić w tej sytuacji.
|
#6
|
||||
|
||||
Sprawy dot. reklamacji znajdziesz obszernie omówione w internecie. Poza tym rzeczywiście Rzecznik Praw Konsumenta powinien być najbardziej kompetentną osobą do udzielenia Ci wskazówek jak powinnaś działać w tej konkretnej sytuacji. Ja wprawdzie zawsze reklamacje miałam uznawane, czyli że były zasadne, ale były to artykuły drobne np. obuwie i zanosiłam je do miejsca zakupu czyli sklepu. Nieco więc inna sytuacja. Przez miesiąc od zdarzenia coś zapewne załatwiałaś w temacie. Jeśli to możliwe i zechcesz, to podziel się z nami doświadczeniem. Może komuś z czytających lub znajomych się przyda a Ty będziesz miała zasługę w niebie.
__________________
Jeśli warto wspomnij. Jeśli nie - zapomnij. |
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Senior Cafe | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Chargeback: reklamacja transakcji opłaconych kartą - komentarze | 83.23.38.xxx | Ogólny | 0 | 06-07-2012 18:21 |
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten wątek |
|
|