menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Styl życia > Dom, wnętrza, ogród
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 04-05-2023, 13:50
teraska's Avatar
teraska teraska jest offline
Zagląda prawie codziennie
 
Zarejestrowany: Mar 2018
Miasto: wiśniowice
Posty: 373
Domyślnie Jak zagospodarować ogród


Witam serdecznie niedawno wprowadzilam sie do domku mam kawalek podworka i chcialabym go ladnke zagospodarowac kwiatami, drzewkami owocowymi moze jakis zywoplot? Nie wiem a najgorsze jest to, że nie mam żadnego doświadczenia w sadzeniu i kompletnie nie znam się na roślinności, kwiatach itd dlatego potrzebuje pomocy i wskazówek
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 05-05-2023, 14:35
Simma Simma jest offline
Zagląda prawie codziennie
 
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Lublin
Posty: 490
Domyślnie

Tak.. Jaka ziemia.. Choć zawsze można kupić i dawać dobrą pod kwiaty, krzewy czy drzewka. Jaa msm glinę więc zawsze dziura i dobra ziemia pod coś. Proszę dużo czytać.. Każda roślina ma określone warunki.. Ziemia bądź słońce czy cień.. Aby nie płakać później że coś nie rośnie.. Ja mam dużo róż, hortensje różne, liliowce, jeżówki, hosty, budleje, rododendrony iiiii cebulowe i wiele innych. Celem było to aby od wczesnej wiosny do późnej jesieni były kwiaty. Jedne zniknęły to już są kolejne. Ale musi być świadomość który w jakim miejscu.. A wszystko jest w necie opisane. Daję namiar na szkółkę, w której możesz kupic krzewy owocowe oraz ozdobne: https://www.podkarpackiesady.pl/22-jagody Skontaktuj się z nimi, na pewno dobiorą odpowiednie rośliny do ogrodu.
__________________
tak to jest
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 29-06-2023, 17:47
Ttatakka Ttatakka jest offline
Użytkownik zabanowany
 
Zarejestrowany: Apr 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 42
Domyślnie