menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > Różności
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

Różności ... czyli tematy, które "nie pasują" gdzie indziej

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 06-09-2013, 12:43
seniorita51 seniorita51 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Polska
Posty: 18
Domyślnie reklamacja towaru


Witajcie

mam pewien problem. Robiłam remont kuchni i zamawiałam meble z dowozem do domu. Okazało się, że jedna szafka ma porysowane drzwiczki więc postanowiłam je zareklamować. Przez telefon powiedziano mi, że muszę przywieźć je do sklepu, a ja nie jestem zmotoryzowana, a dwa, to sklep dowiózł meble do mnie więc wadliwe też powinni odebrać, tak mi poradziła znajoma. Tak samo piszą w artykule na http://ek.pl/artykul/1942/reklamuj-t...godny-z-umowa/

Czy ktoś z Was miał taką sytuację? Jak to rzeczywiście działa?

Z góry dziękuję za pomoc, bo nie mogę na tą rysę normalnie patrzeć...
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 03-12-2013, 21:16
puissiez puissiez jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 4
Domyślnie

Rację masz Ty, mówisz być stanowcza. Postrasz w razie czego UOKiKiem
Odpowiedź z Cytowaniem
  #3  
Nieprzeczytane 07-01-2014, 17:33
babciatrudzia babciatrudzia jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Dec 2013
Miasto: Katowice
Posty: 45
Domyślnie

Szafka została porysowana zanim dotarła do Twojego domu, więc śmiało można składać reklamację. Trzeba walczyć o swoje prawa, bo potem przeróżne instytucje i firmy uważają, że mogą robić co im się żywnie podoba.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #4  
Nieprzeczytane 29-01-2014, 19:00
marta919 marta919 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Jan 2014
Posty: 11
Domyślnie

Dokładnie tak. Wedle praw konsumenckich powinni wymienić Ci wadliwy towar na ich koszt czyli albo wysłać kuriera który odbierze uszkodzony element, albo po to przyjechać i wymieni na miejscu element czy też go później nadać ponownie do Ciebie. Powodzenia!
Odpowiedź z Cytowaniem
  #5  
Nieprzeczytane 23-08-2014, 22:59
fajna60 fajna60 jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: May 2014
Posty: 11
Domyślnie

zgadzam się z przedmówcami. Jeśli uszkodzenie towaru nastąpiło przed dostarczeniem towaru do Ciebie sklep powinien Ci tą uszkodzoną część wymienić. Skontaktuj się może w lokalnym rzecznikiem praw konsumenta może on doradzi co najlepiej zrobić w tej sytuacji.
Odpowiedź z Cytowaniem
  #6  
Nieprzeczytane 05-10-2014, 19:00
Ania o.'s Avatar
Ania o. Ania o. jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 3 755
Domyślnie

Sprawy dot. reklamacji znajdziesz obszernie omówione w internecie. Poza tym rzeczywiście Rzecznik Praw Konsumenta powinien być najbardziej kompetentną osobą do udzielenia Ci wskazówek jak powinnaś działać w tej konkretnej sytuacji. Ja wprawdzie zawsze reklamacje miałam uznawane, czyli że były zasadne, ale były to artykuły drobne np. obuwie i zanosiłam je do miejsca zakupu czyli sklepu. Nieco więc inna sytuacja. Przez miesiąc od zdarzenia coś zapewne załatwiałaś w temacie. Jeśli to możliwe i zechcesz, to podziel się z nami doświadczeniem. Może komuś z czytających lub znajomych się przyda a Ty będziesz miała zasługę w niebie.
__________________
Jeśli warto wspomnij. Jeśli nie - zapomnij.
Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

 



Podobne wątki
Wątek Autor wątku Senior Cafe Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Chargeback: reklamacja transakcji opłaconych kartą - komentarze 83.23.38.xxx Ogólny 0 06-07-2012 18:21

Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
Przeszukaj ten wątek:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady pisania postów
Nie Możesz: tworzenie nowych wątków
Nie Możesz: odpowiadanie na posty
Nie Możesz: wysłanie załączników
Nie Możesz: edytowanie swoich postów

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:37.

 
Powered by: vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.