menu

senior.pl - aktywni w każdym wieku

Wróć   Klub Senior Cafe > Generacja 50Plus > eSenior
Zarejestruj się FAQ / Pomoc Szukaj Dzisiejsze Posty Oznacz Fora Jako Przeczytane

eSenior Komputer, internet, telekomunikacja - tu prosimy o pomoc i pomagamy rozwiązać problemy związane z obsługą komputera i korzystaniem z internetu. Dyskusje na temat korzystania z internetu, dzielenie się nowymi odkryciami. Zapraszamy też do zadawania ogólnych pytań i udzielania odpowiedzi w serwisie www.senior.pl/porady/Komputery-Internet przy czym pytania związane z forum i KSC prosimy zadawać na forum :)

Odpowiedz
Narzędzia wątku Przeszukaj ten wątek
  #1  
Nieprzeczytane 08-01-2012, 12:03
Bree Bree jest offline
Początkujący
 
Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 6
Domyślnie Osoby starsze w obliczu komputeryzacji.


Witam, jestem studentką 3 roku pedagogiki. Piszę pracę licencjacką z gerontologii, a dokładnie o osobach starsze które korzystają z zasobów komputerowych i internetowych. Jestem ciekawa czy na stronie senior.pl można jakoś sprawdzić ile osób obecnie jest zarejestrowanych na tym portalu, w jakim wieku są użytkownicy muszę zrobić opis tej strony aczkolwiek nie wiem jak te informacje sprawdzić... Pozdrawiam Karolia
Odpowiedź z Cytowaniem
  #2  
Nieprzeczytane 08-01-2012, 12:57
Alsko's Avatar
Alsko Alsko jest offline
Stały bywalec
 
Zarejestrowany: Jul 2007
Miasto: Warszawa
Posty: 34 899
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bree
Jestem ciekawa czy na stronie senior.pl można jakoś sprawdzić ile osób obecnie jest zarejestrowanych na tym portalu, w jakim wieku są użytkownicy muszę zrobić opis tej strony aczkolwiek nie wiem jak te informacje sprawdzić...
Na samym dole strony głównej, podana jest szczątkowa statystyka. Ale ja bym jej nie wierzyła. Dużo tam martwych dusz.
Może administracja ma dokładniejsze dane.